یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در مسیر خط پر افتخار علوی و ولایی امروز در نقطه ای ایستاده ایم که امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است.

به گزارش همشهری آنلاین، خطیب گفت: در مسیر خط پر افتخار علوی و ولایی امروز در نقطه ای ایستاده ایم که امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است. از یک سو در منطقه ای قرار داریم که با جنگ ها و تنش های متعدد مواجه بوده از جمله خلق درنده ترین مصداق تروریسم تکفیری تحت عنوان داعش و از سوی دیگر رونمایی از تروریسم رسمی دولتی با گسیختن افسار وحشی ترین باند نژادپرست صهیونیست و تولید بی سابقه ترین قتلگاه بی گناهان به ویژه زنان و کودکان و سالخوردگان در منظر و مرآی جهانیان مواجه است.

خطیب بیان کرد: دشمن با طراحی اقدامات، تضعیف ساخت درونی قدرت را هدف گیری کرده است. امروز سرویس های اطلاعاتی ۵۳ کشور، میز ایران دارند و بسیاری از پروژه های ضد امنیتی با مشارکت بازیگران مختلف و تقسیم کار صورت می پذیرد.

صحبت های خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات را در ویدئو ببینید.

کد خبر 875091
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    چقدر زشته که در مجلس نمایندگان در چنین روزهای مهمی بجای گوش دادن و تحلیل کردن برنامه های وزرای پیشنهادی در حین صحبت و دفاع وزرای پیشنهادی مدام همهمه و صحبت کردن جوری که شخص پای تریبون اصلا تمرکز لازم را از دست میدهد، واقعا زشته